همه چیز درباره دیزنی لند ها در سراسر جهان

چه کسی میکی موس را به یاد نمی آورد؟ شیر شاه توانا، پسرش سیمبا و دیگر شخصیت هایی که کودکی بسیاری از بچه های سراسر جهان را ساختند. بازدید از مکان های دیزنی لند را در برنامه های سفر افراد زیادی می توانید ببینید. تجربه دنیای دیزنی چیزی است که در طول زندگی خود نباید از دست بدهید. شما می توانید شاهزاده جذاب، سیندرلا زیبا، جادوگران شرور و حیوانات بازیگوش را در این مکان ها ملاقات کنید. پیدایش دیزنی لند به دهه ۱۹۵۰ برمی گردد. زمانی که والت دیزنی مکانی را در نظر گرفت که خانواده ها بتوانند خود را در دنیایی از فانتزی و ماجراجویی غرق کنند. والت دیزنی با الهام از پارک های تفریحی مختلف و تمایلش به ایجاد فضایی که هم کودکان و هم بزرگسالان بتوانند در کنار هم سرگرم شوند، دیزنی لند را ایده پردازی کرد.

با کاکتوس سیر با خیال راحت سفر کن. کاکتوس سیر برگذار کننده انواع تور های داخلی و خارجی

درهای دیزنی لند واقع در آناهیم، ​​کالیفرنیا در سال ۱۹۵۵ به روی مردم باز و تبدیل به اولین پارک موضوعی دیزنی در سراسر جهان شد. در طول سال ها، موفقیت دیزنی لند منجر به تأسیس مکان های نمادین دیگری مانند والت دیزنی ورلد در فلوریدا، پاریس، توکیو، هنگ کنگ و شانگهای شد که هر کدام ترکیب منحصر به فردی از جادو و تخیل ارائه می دهند.

پارک های دیزنی لند

دیزنی لند اولین پارک موضوعی خاص والت دیزنی بود که در سال ۱۹۵۵ در آناهیم، ​​کالیفرنیا افتتاح شد و قلعه ای نمادین از داستان زیبای خفته را به نمایش گذاشت. این پارک همچنین برای طرفداران دزدان دریایی کارائیب یک ماجراجویی خفن در بندر کارائیب محسوب می شود. پارک ماجراجویی دیزنیِ کالیفرنیا یکی دیگر از پارک های موضوعی واقع در استراحتگاه دیزنی لند است. این پارک با سواری های هیجان انگیز و جاذبه های خیره کننده اش شناخته می شود. Incredicoaster که در Pixar Pier، یکی دیگر از پارک‌های محبوبیست که با خانواده پار از دیزنی و «شگفت‌انگیزان» در پیکسار می توانید از طریق یکی از طولانی‌ترین ترن هوایی های جهان یک ماجراجویی با سرعتی فوق‌العاده و هیجان انگیز را تجربه کنید.

سپس در Cars Land از منطقه ی موضوعی که فقط در Disney California Adventure یافت می شود بازدید کنید. این بخش بر اساس مجموعه فیلم‌های «ماشین‌ها» ساخته شده است. جاذبه‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌های منطقه دارای عناصر طراحی خاطره‌انگیز هستند که از مسیر افسانه‌ای آمریکا الهام گرفته شده اند.

پارک دیزنی لند در کالیفرنیا

پارک پادشاهی جادویی (Magic Kingdom Park)

در طرف دیگر ایالات متحده، پادشاهی افسانه ای و جادویی در Disney World Resort قرار دارد. در این پارک دیزنی، پادشاهی سحر و جادو دارای مجموعه ای از جاذبه های تخیلی است که در سراسر جهان شناخته شده است. این پارک دارای چندین منطقه موضوعی دوست داشتنی است. یعنی از اولین سرزمین فردا تا مین استریت، ایالات متحده، که به قلعه دلربا سیندرلا، مرکز پارک، منتهی می شود. Disney’s Animal Kingdom از مهمانان دعوت می کند تا دنیای طبیعی را کشف کنند. این پارک را در لبه غربی دنیای والت دیزنی می یابید و میزبان صدها گونه از حیوانات است که میهمانان مشتاق برای آشنایی با دنیای طبیعی و مشاهده شگفتی‌های حیات وحش را به خود جذب می‌کنند.

ورودی پارکی دیزنی لند در ایالات متحده

این پارک تاکید زیادی بر اهمیت حفاظت و دوستی با محیط زیست دارد. در مرکز پارک درخت زندگی با ۱۴۵ فوت ارتفاع وجود دارد. این درخت دارای کنده کاری های پیچیده ای است که بیش از ۳۰۰ حیوان را نشان می دهد.

توکیو دیزنی لند (Tokyo Disney Resort, Chiba, Japan)

توکیو نمونه ای متمایز از دیزنی لند را به عنوان یک مقصد تعطیلات نوآورانه و فراموش نشدنی ارائه می کند. مانند بسیاری از پارک های دیزنی، دیزنی لند توکیو به چندین سرزمین موضوعی، از جمله بازار جهانی – نسخه پارک خیابان اصلی، ایالات متحده آمریکا – به همراه سرزمین ماجراجویی، وسترن لند، کریتر کانتری، فانتزی لند، تون تاون و فردا لند تقسیم می شود. دیزنی‌لند توکیو قلعه برجسته سیندرلا را نیز به نمایش می‌گذارد. هر بخش از این پارک به شکل اصیل دیزنی، مملو از جاذبه‌هایی است که مطمئناً هر کسی را که در جستجوی جادو است، مجذوب خود می‌کند.

نمای داخلی پارک دیزنی توکیو

در نزدیکی دیزنی لند توکیو بخشی منحصر به اسطوره ها و داستان های دریا با نام دیزنی سی ( Disney sea)وجود دارد. این بخش با مضمون دریایی به هفت «بندر» تقسیم می‌شود. همگی آن ها با معماری خیره‌کننده، جاذبه‌های خارق‌العاده و طیف گسترده‌ای از رستوران‌های گوشه‌ای از جهان خیال و افسانه ها را زنده می‌کنند. جاذبه های محبوب دیزنی سی شامل (اما مطمئناً محدود نمی‌شود) قایق‌سواری موزیکال در سفرنامه کتاب داستان سندباد و گشت‌ و گذار زیرزمینی هیجان‌انگیز که «سفر به مرکز زمین» می باشد.

پارک دیزنی لند پاریس

با ترکیب جادویی دیزنی و ظرافت اروپایی، نسخه پاریسی پارک دیزنی لند تبدیل به یک پارک موضوعی بصری خیره کننده مملو از جاذبه های جادویی شده است. نمونه نمادین فوق العاده از قلعه زیبای خفته گواهی بر جاری بودن تخیل در این پارک است. هزارتوی سرزمین عجایب آلیس یک مکان هیجان انگیز برای پیاده‌روی با صحنه‌ها و شخصیت‌های کلاسیک دیزنی است. دیزنی لند پاریس نیز مانند دیگر پارک های دیزنی به چندین منطقه موضوعی تقسیم می شود. از جمله مکان‌های مورد علاقه گردشگران خیابان اصلی، جاذبه‌های محبوب ایالات متحده شامل کوه‌های جنگ ستارگان، ایندیانا جونز و معبد خطر، کوه بزرگ تندر و دزدان دریایی کارائیب می باشد.

تور پارک دیزنی لند پاریس

دیزنی لند هنگ کنگ

دیزنی‌لند هنگ‌ کنگ در سواحل دریای چین جنوبی واقع است. این پارک دیزنی نیز تمام جذابیت ها و شگفتی هایی که دیگر دیزنی لندها دارند را در بر می گیرد. به عنوان مثال، Mystic Point، یک منطقه موضوعی است که مهمانان را در سفری اسرارآمیز فرو می برد. جاذبه اصلی این منطقه، Mystic Manor، مهمانان را در یک گردش ماجراجویانه غرق می کند. ترکیبی از معماری و طراحی گرفته تا جاذبه‌های نوآورانه‌ منحصر به فردش این پارک را تبدیل به یک پایگاه تفریحی و شاد برای گردشگران کرده است.

قلعه فروزن

شانگهای Disneyland

دیزنی لند شانگهای یک پارک چشم نواز با قلعه معروف. این پارک بزرگ ترین قلعه دیزنی لند در جهان را دارد و طراحی منحصر به فرد آن ترکیبی از سبک دیزنی با معماری چینی است. جاذبه‌های دیزنی لند شانگهای رویکردی نوآورانه به داستان‌سرایی سنتی نیز دارد و این ویژگی آن را با سایر دیزنی لندها متمایز می کند. یکی از مناطق برجسته این پارک، باغ تخیل است. باغ تخیل علاوه بر انواع سواری ها و جاذبه ها، دارای هفت باغ مختلف با مضمون چینی می باشد تا مهمانان بتوانند به کاوش و تماشای مناظر بپردازند.

شب های پارک دیزنی شانگهای
خروج از نسخه موبایل