فستیوال سرزمین فردا (Tomorrowland)

شاید تا کنون در فستیوال های بسیاری شرکت کرده و یا دیده باشید اما قاطعانه می توان گفت هیچ یک از آن ها فستیوال Tomorrowland نمی شوند. Tomorrowland یکی از بهترین جشنواره های موسیقی در جهان است. مردم و افراد مشهور از سراسر جهان، جزئیات نفس گیر و موزیک های بی نظیر این فستیوال را به یکی از فوق العاده ترین جشنواره ها تبدیل کرده است. چه اولین بار باشد که به جشنواره می‌روید یا دهمین بار، یک راهنمای نهایی Tomorrowland به شما کمک می‌کند که لحظات بهتری را تجربه کنید. پس از این که تنها یک بار در این فستیوال شرکت کردید، دیگر دلتان را برای همیشه پیش آن جا می گذارید.

راهنمای پیش از شرکت در فستیوال Tomorrowland

اولین کاری که باید برای شرکت در این جشنواره انجام دهید، تهیه بلیت است. شاید تصور کنید این که کاری ندارد! اما یکی از سخت‌ترین بخش‌های برگزاری جشنواره تهیه بلیت است. میلیون ها نفر در تلاش هستند تا حدود ۲۰۰۰۰۰ بلیت تهیه کنند زیرا تنها در چند دقیقه بلیت های این فستیوال فروش وتمام می شوند! پس باید خیلی سریع باشید. اولین نکته مهم و ضروری این است که شما باید در وب سایت Tomorrowland پیش ثبت نام کنید. این اساساً به این معنی است که اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در روز فروش بلیط آماده باشید.

انواع بلیت

برای شرکت در این فستیوال انواع مختلفی از بلیت با هزینه های متفاوتی وجود دارد. پس بهتر است از قبل بدانید که کدام پکیج را می خواهید تهیه کنید. به عنوان مثال آیا پکیج کامل با پرواز، هتل و بلیط هر سه روز جشنواره را می خواهید یا می خواهید کمپ بزنید و به دنبال پاس دریم ویل هستید یا فقط می‌خواهید روزهای جداگانه بروید؟ البته برای مورد سوم با توجه به روز ی که انتخاب می کنید، چند گزینه مختلف برای بلیت وجود دارد.

هزینه بلیت چقدر است؟

قیمت بلیت Tomorrowland به نوع بلیطی که می خرید بستگی دارد.  یک روزه ۸۸ یورو یا ۱۱۰ دلار است (معمولاً شنبه سریعترین فروش را دارد). بلیت Full Madness Tomorrowland برای هر سه روز است. ۲۲۵ یورو یا ۲۷۲ دلار برای پیش فروش جهانی و برای فروش در سراسر جهان کمی گرانتر یعنی ۲۸۱ یورو یا ۳۴۰ دلار است.  به یاد داشته باشید، شما فقط می توانید برای حداکثر چهار نفر بلیط خریداری کنید.

چگونه بلیت فستیوال Tomorrowland را تهیه کنیم؟

تهیه بلیت فستیوال Tomorrowland آسان نیست و تنها در چند دقیقه تمام می شود! ممکن است ساعت‌ها به‌صورت آنلاین در صف منتظر بمانید. البته اگر یکی از ۱۰ نفر اول کشور خود باشید که پیش ثبت نام کرده اید، بلافاصله به بلیت ها دسترسی پیدا خواهید کرد. در غیر این صورت باید منتظر پیش فروش جهانی یا فروش جهانی باشید. چندین مرتبه وجود دارد که بلیت ها به فروش می رسد و در اینجا گزینه های مختلف وجود دارد:

۱٫ فروش جهانی سفر و کشف اروپا (بسته های مسافرتی)

۲٫ ده فروش برتر

۳٫ فقط فروش به افراد بلژیکی ( یعنی فقط برای کسانی است که در بلژیک زندگی می کنند.)

۴٫ پیش فروش جهانی (Early bird)

۵٫ فروش باغ دوستی

۶٫ فروش در سراسر جهان

۷٫ فهرست انتظار / میز صرافی

۸٫ شرکای سفر

Tomorrowland کجاست؟

Tomorrowland در بوم، بلژیک در زمین بزرگ و زیبای De Schorre برگزار می شود. De Schorre یک انتخاب فوق العاده برای این جشنواره است زیرا فضای باز بزرگ، سر سبزی دارد. شاید تصور کنید با حضور بیش از صد هزار نفر تماشای صحنه ی اصلی اجرا سخت باشد اما به دلیل وجود این سالن طبیعی، تقریباً از همه جا منظره و دید خوبی دارید. Tomorrowland دو هفته آخر ماه جولای برگزار می شود . یک کنسرت پیش از جشنواره نیز وجود دارد و برای کسانیست که در دریم ویل کمپ می زنند دور هم جمع شوید.

کمپینگ فستیوال تومارو لند

برای فستیوال Tomorrowland کجا اقامت کنیم؟

اگر تصمیم دارید کمپ نزنید، گزینه های زیادی برای اقامت وجود دارد. مکان هایی مانند آنتورپ، بروکسل، گنت و مچلن گزینه های عالی هستند. آنتورپ حدود ۸ مایلی از Mechele، بروکسل حدود ۱۷ مایلی و Gent حدود ۲۵ مایلی از جشنواره است. فقط مطمئن شوید که هتل خود را از قبل رزرو کرده اید. درست مانند بلیت ، هتل ها نیز به سرعت رزرو می شوند.

نکاتی درباره فستیوال Tomorrowland

قبل از ورود به جشنواره نکاتی وجود دارد که باید بدانید. به عنوان مثال در Tomorrowland به پول نقد نیازی ندارید و فقط باید برای خرید دستبند Tomorrowland خود پول بگذارید. در جشنواره می توانید از طریق کارت اعتباری یا پول نقد حساب دستبند خود را شارژکنید. نرخ تبدیل ۲۰ یورو = ۱۳ مروارید است. مروارید ها در واقع واحد پول این فستیوال است. به یاد داشته باشید که اگر از کشور دیگری سفر می کنید، ممکن است نرخ اینترنت به صورت مجزا برای تلفن شما محاسبه شود. همچنین به شدت پیشنهاد می شود یک شارژر تلفن پشتیبان همراه خود ببرید.

چه چیزهایی همراه خود به Tomorrowland ببریم؟

برای شرکت در این فستیوال چند چیز مهم وجود دارد که باید همراه خود داشته باشید. این موارد عبارتند از: دستبند جشنواره، یک شناسنامه مناسب (مانند پاسپورت) ، مطمئن شوید که دستبند خود را با پول (معروف به مروارید) بارگیری کنید، آوردن مقداری پول نقد برای چیزهایی مانند تاکسی یا اتوبوس به خانه، یک جفت کفش مناسب پیاده‌روی/تنیس، عینک آفتابی، کت بارانی (هر سال باران می‌بارد)، گوش‌گیر (برای پیش گیری از گرفتگی یا آسیب دیدن گوش هایتان به دلیل صدای زیاد موزیک)، کرم ضد آفتاب و بلیت. همچنین پیشنهاد می شود چیزی که نشان دهنده کشور شما باشد نیز همراه خود ببرید. به یاد داشته باشید، Tomorrowland مردمی از سراسر جهان دارد! پس غرور خود را نشان دهید. همچنین یک شروع کننده مکالمه عالی است.

راه های رسیدن به فستیوال Tomorrowland

راه های زیادی برای رسیدن به جشنواره وجود دارد و این احتمالاً سوال خیلی ها باشد. یکی از این راه ها اتوبوس است. آنها به خوبی علامت گذاری شده اند و به راحتی پیدا می شوند. هزینه استفاده از این اتوبوس ها فقط چند یورو است. گزینه های دیگر ی هم برای حمل و نقل وجود دارد مانند تاکسی ها. یا حتی می توانید با ماشین شخصیتان خود را به این فستیوال برسانید.

در این جشنواره چه می گذرد؟

زمین جشنواره بسیار بزرگ است و مکان ها و مسیرهای بسیار زیادی برای گشت و گذار و پیاده روی وجود دارد. با وجود چنین فضایی رسیدن از یک مکان به مکان دیگر کمی طول می کشد. اگر قصد دیدار با هنرمندان را دارید ممکن است تایم اجرای آن ها با هم تداخل داشته باشد یا پشت هم باشند، بنا بر این حتما برای شرکت در اجرای آن ها برنامه ریزی کنید. همچنین پیاده روی تا دریم ویل (محل اقامت و کمپ ها) حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد. پس با آمادگی لازم در این مراسم شرکت کنید. هنرمندان که به Tomorrowland دعوت می شوند یا در آن شرکت می کنند، برخی از بهترین های جهان هستند. افرادی مانند دیوید گوتا، الیور هلدنز، تیستو، هاردول، آرمین ون بورن سام فلدت، ایو وی، فت بوی اسلیم، الکسسو، دیمیتری وگاس و مانند مایک، آوول، دیپلو، اینگروسو، افروجک، مارتین گاریکس و …

بازگشت به خانه

هر شب بازگشت از جشنواره به خانه می تواند چالش برانگیز باشد. تصور کنید جمعیت زیادی عزم رفتن می کنند و می تواند دشواری های بسیاری به وجود آورد. بنا بر این خیلی ها گزینه ی تاکسی را انتخاب می کنند. البته گاهی اوقات ممکن است دسترسی به تاکسی ها نیز سخت باشد. اگر واقعاً از انتظار پس از یک روز طولانی متنفرید جشنواره را زودتر از پایانش ترک کنید. بهترین گزینه این است که یا صبور باشید و منتظر اتوبوس باشید یا تاکسی بگیرید. علامت گذاری های واضحی وجود دارد که به شما می گوید کجا بروید. ترک چنین جشنواره ای و باز گشت به خانه واقعا سخت است. تصور کنید: مهمانی، رقصیدن و آواز خواندن با صدها هزار نفر از سراسر جهان برای جشن گرفتن موسیقی و عشق چقدر می تواند شاد و روحیه بخش باشد. این فستیوال تجربه ای باورنکردنی برای هر گردشگری خواهد بود.

حقایقی درباره Tomorrowland

  • این رویداد در حال حاضر ۱۴ سال است که اجرا می شود و دیوید گوتا سال اول و هر سال تاکنون اجرا داشته است.
  • کارگران جشنواره تقریباً همه داوطلب هستند. آنها در ازای بلیت رایگان در جشنواره کار می کنند.
  • Tomorrowland 2013 تقریباً در یک ثانیه فروخته شد!
  • کمپینگ دریم ویل قبلا درست جلوی صحنه اصلی بود!
  • مردم از بیش از ۲۰۰ کشور در Tomorrowland شرکت می کنند (این بیشتر از شرکت در المپیک است!)
  • Tomorrowland روزنامه اختصاصی خودش را دارد. فراموش نکنید که نسخه خود را دریافت کنید و “اخبار” روز را بخوانید.
خروج از نسخه موبایل